marwinsliv

Alla inlägg under juli 2012

Av Marwin - 2 juli 2012 13:19

Hejsan!   

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge,men det har faktist inte hänt så mycket speciellt,men jag har blivit riden dom flesta dagarna och i förrgår så fick jag och King varsin ny grimma! Medans jag blev riden var King kvar i hagen och sen efter ridturen stod jag där jag alltid blir borstad och då skulle dom ta på mig min nya grimma,men det var någon konstig lapp på den så jag blev jätterädd! Det hette tydligen prislapp..undra varför dom var tvugna att ha en sån konstig lapp.

Fast dom tog bort lappen sen och då tog jag gärna emot den   
 

Det här var en bild på mig i min nya grimma! Bebisblå md en liten ponny på mitten av "nosluddet" fast man ser den inte så bra. Bebisblå passar mig,sa dom eftersom jag är så söt! :)

På kvällen sen så kom Ingrid,Olivia,Felicia och ett skäcksto med en ryttare ner till våran hage! Jag har sett det skäckstoet förut,för ryttaren är Kittys (min shettiskompis som jag hade innan King) ägare och skäcken är en av Kittys kompisar,så skäckstoet har hälsat på innan.Men detta var första gången som King träffade henne.Även om vi är valackar så tycker vi hon är ganska snygg...jag och King tjafsade lite,men stoet verkade inte imponerad alls.

Vissa hästar är knepiga - men snygga!

Igår blev jag riden också,och idag vet jag inte riktigt hur det blir. Just nu går jag i hagen med King.

Vi hörs senare!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Marwin och är
en C-ponny valack född 1998
Här skriver jag om min vardag. Följ gärna och kommentera mycket! (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards