marwinsliv

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Usch vad det regnar idag!

Av Marwin - 25 juni 2012 17:27

Hej!

Idag har det regnat hela dagen,usch vad vi blev blöta! Men nu på eftermiddagen så kom Ingrid,Felicia och Olivia ut och ledde in mig till stallet och sen hämtade dom King. Jag fick gå in i min box såklart och King fick Arkias gamla,hon var min kompis innan Kitty och även Ingrids förra häst,men hon blev sjuk och dom fick tyvärr avliva henne :(

Nu får vi stå och torka i boxarna,det regnar fortfarande och vi är både leriga och blöta som sagt. King har jättemycket hovskägg och det är helt brunt nu,egentligen ska det vara vitt.Om någon timme så ska vi nog bli borstade,när vi torkat lite. Och så kanske vi får sova härinne,jag vet inte riktigt. Synd att det regnar,för jag hade velat ut och ridas,så kunde King hänga med och visa vad han går för   

King är verkligen stor! Dom pratar om att han är runt 150-155 cm,men dom vet inte riktigt exakt. Jag är 138,5 cm så det är lite skillnad! (:

Sen är han ganska grov också,men han verkar snäll.

Nu måste jag äta lite hö,King har typ ätit upp allt sitt!

//Marwin

 
 
sofia

sofia

26 juni 2012 16:18

svar

Okej =) ja men mycket bilder ska de va tycker jag allt

http://ziffia.bloggplatsen.se

Marwin

26 juni 2012 20:39

Ja,då blir det roligare att läsa! (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marwin - 2 juli 2012 13:19


Hejsan!    Förlåt för att jag inte har bloggat på länge,men det har faktist inte hänt så mycket speciellt,men jag har blivit riden dom flesta dagarna och i förrgår så fick jag och King varsin ny grimma! Medans jag blev riden var King kvar i hagen o...

Av Marwin - 26 juni 2012 20:40


Hej! Idag har det regnat massor och även åskat lite grann.Nu på kvällen tog dom upp mig först och sen King och så satte dom mig i boxen och så ställde dom upp King på en plats där dom oftast borstar oss,skor oss m.m. Och King var jätte smutsig! Han...

Av Marwin - 24 juni 2012 19:37


Hejj! Idag var det en vanlig dag,men på eftermiddagen,så kom mina mattar,Ingrid och deras pappa Tommy hem och dom tog upp Kitty till stallet. Och sen hände något som fick mig att tappa hakan,dom kom ner med en annan häst! Det var en jättestor tin...

Av Marwin - 23 juni 2012 18:31


Hejsan! Jag heter Felicia och är en tjej på snart 13 somrar. Denna bloggen har jag skapat för att skriva ur min ponnys perspektiv,som om det var hans egen blogg! (: Vem vet,ibland kanske jag också får skriva här (; -----------------------------...

Presentation


Hej! Jag heter Marwin och är
en C-ponny valack född 1998
Här skriver jag om min vardag. Följ gärna och kommentera mycket! (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards